28.6.12

Sasau Namanya!~



Sekarang ni K-Pop makin popular! Bwekk! Dulu saya Anti K-Pop but now sebaliknya. I Like K-Pop  especially SUJU(Super Junior). Dalam super junior tu pulak saya suka Leetuk dgn Si Won. They're cute,handsome and tough wo! Tapi saya x SEKRONIK kawan saya.Gila bebenor dgn SUJU dia. Pantang saya kutuk sikit dah melenting. Sanggup ko Mak Joyah?! hehehe. Dia suka sume ahli Super Junior! Wow!  Peminat Fanatik betoi la! Tapi saya paling suka mamat 2 org kat atas tu la. ngeee. Cute! Sasau jadinya!  Okay. Less talk,more pic. let's go!


Leetuk


mcm Angel pulok!

part ni la kawan saya suka dalam lagu No Others tu..hari2 dia nyanyi

Si Won



kalau buat dialog dgn muka dia ni mesti ayat dia "Lu pesal der?mau penumbuk ka?"
heheh. Just kidding

smart boy! =)

okayla,sampai sini je la. K Bye Assalamualaikum



dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment