7.6.12

KEMENANGAN Milik Saya! Ye !!!!

Semalam saya menang! Menang apa? Menang sebab sume yg saya pikir pasal AWEK abg saya tu benar2 belaka ! Amekaw! Tembelang ko dah  pecah ! Walaupun umur aq  6 tahun muda dari ko, x bermaksud sume pembohongan ko aq x dapat bongkarkan ! (dah macam citer Detective Conan pulak saya ni. ^-^) Suka2 je buat family saya mcm family dia ! Hey Dude ! U Too Much Girl ! Dia ingat dia Free kat luar sana? Sorry to say la. Ayh saya pasang org untuk tgk gerak-geri dia. Dan ternyatanya sume yg saya ckp sume betul ! dan tambah beberapa lagi masalah yg dia buat ! Hati saya pon cakap "Dude,you loser" Senang2 dia ckp" Pak cik,bila saya ada MASALAH saya bagitau pak cik tau" What?! Biar betul dia nie. dah melebih nie. Sejak itu my parents doesn't like her anymore! anymore ! ANYMORE!!! muahahahah! X rugi abg saya tinggal doa. tapi tulah,bercinta mcm berkahwin. x putus2! eeeeeee...... Why? Susah sangat nak pisahkan. pasal perempuan tu,abg saya dah berubah. yeah,bad bad bad! Tapi x pe la! Asalkan Kemenangan milik saya !!!! yeahh!!!!  Nak menipu x jadi. hehehehe. And on more thing,my cat lost. cara dia hilang sunggu sungguh sungguh DRAMATIK. ada ke patut,dia duduk atas bumbung kereta, org tu x perasan then bawak dia sekali. sume org gelak. gelak sebab kelakar tapi sedih sebab dah bela dia sampai 6 tahun. sedeynye ... sob...sob...sob.... Kathy! Come back! hahahahaha! dah la , tinggalkan pewaris berlambak! kejam sungguh ko! hehehehe. k la! Bye! Assalamualaikum. ^-^

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment