8.6.12

Goodbye Fun...Hello Stress time...

Assalamualaikum. Tinggal 2 hari je saya dapat cuti. Then,  sekolah. bila sekolah,mesti stress,mesti dapat banyak homework, mesti mengantuk,mesti....mesti.... macam2 mesti la! Huh! Sabor je la! X dapat bkk blog. huhuhu. sedey.... rasanya hari ni last bkk blog kot,sebab nak siapkan sume kerja sekolah yg menimbun(menimbun pun sebab kerja sekolah yg lama belum siap lagi. ^-^ ) No more blog,No more Facebook,No more Twitter just study... Jyeah! saya suka ayat ni. Anyways,saya x sabar nak g skola. Semangat !!! Semangat!!! SEMANGAT!!! Yeah! sebabnye senang,saya nak g lawatan. Ganjaran sebab dapat markah yg elok dalam periksa. Yeah! yeah! nak g lawatan! (so childish!)...  Okay la,sampai sini sajalah saya membebel. Bye! Lain kali saya membebel panjang punya!  hehehe. today, no idea. K bye! Assalamualaikum.

p/s: kepada sesiapa yang belum siapkan kerja sekolah,better you finish it first. senang sikit kerja. hehehehe





                                
 (tgk gambr tu,"SCHOOL IS FUN". Fun ke? Mestila Fun!)




                              
(okay,bila tk gambar ni terbayang pulak kat kerja sekolah yg MENIMBUN tu)

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment