17.6.12

Bertukar! Tadaaa!



hai semua! hari ni saya nak bebel pasal tajuk kat atas tu. Bertukar! ? bertukar apa? Blog la apa lagi. dulu ada warna hijau la,biru la,unggu la. Now,all  pink! Hamekaw! jangan jeles! (x perlu jeles pon... blog korang mesti lagi cntik dari blog saya ni. hehehehe. sumenye pink la. cuma ada beberapa je unggu. malas nak tukar! puihh! hehehe.background tukar,header tukar,music pon tukar! amacam chantek dokk?heheehe. Today pinky fever. hehe. Tahun depan saya dapat phone baru. x tau nak pilih apa. saya nak Iphone. tapi Galaxy Note pon best gak. Besar! Pintar!(pintar macam bakal tuan dia nanti. perasan!) Iphone saya suka sebab gmbr apple dia tu . cute habes! hmm. pening2. okayla. sampai sini sajalah. K bye! Assalamualaikum




Iphone! come to mama!hehehe



    
come to mama too!( tamak nya aq! ish2. perangai ini patut dielakkan! hmmm. )

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment