3.6.12

Bertunang! yeah!

Assalamualaikum . Ngee~ sukanya kitew! huhuhuuh! TERgedik pulak! hewhew! tadi,abd saudara saya bertunang. so,ari ni majlis tu diadakan. apalagi, memandangkan saya ni saudara paling 'DISAYANGI'(kononnya! sbb ramai suadara saya. x terkira!) saya pon pergila dgn mata yg mengantuk akibat bgun 6 pagi untuk bersiap. lepas siap,bergerak ke rumah pak long saya. sampai je,fullamak! x sangka pulak aq yg aq ada saudara yg handsome! bangga! mati2 saya ingat dia saudara saya rupa2nya anak buah mak long saya! so,hubungan tu jauh la! ceh. Balik pada story kita. Bkn kita but saya,tema untuk pertunangan tu pink and purple! saya ikut tema,sampai mak , ayah , abg dan GF dia lari gila tema! cuma GF abg saya ada sikit warna pink dia. pot pet pot pet sampai kat rumah tunang abg saudara saya. pot pet pot pet abes! huhuhuu... then,makan pastu bergambar. saya x nak terlibat . MALAS! pastu bergerak untuk HOME! beshhh! perjalanan tu lama so saya pon slep sleep sleepla! sleep punya sleep kena SLAP! hampeh! terhantuk pulak kat sit depan tu. Grrr! Angah ni! agak2 la bawa kete,x yah la bawak macam jalan tu mcm litar sepang! puihh! x pasal2 kepala saya terhantuk! pastu,stop kat R&R. terjadila sebuah insiden. mula2 okay tau,order makanan,cop tempat. melantak! berposing berbagai! pastu tiba2 mak andak saya hilang! what?!MISSED?! lol! but how? cari punya cari rupanya kat kereta,kesian pulak saya tgk,salah satu saudara saya cakap kena tangkap dgn orang,ada pulak ckp selipar dia hilang,ada pulak yg ckp dia dah terbang macam superman balik rumah! poor,poor,poor! bila dah jumpa,sayu je muka dia.pastu balik! everything fine after that. so,my story is Done! Mission Complete! Jyeah! bubbye! Assalamualaikum!

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment