23.6.12

All About Paris!




Okay,hari ni nak citer apa ek?Hmmm...Got It! Today, i want to tell you all about my wish! Sume org mesti ada harapan dan impian masing2,am i right?Okay,firstly about my future destination. Tempat yg slalu saya angan2kan nak  jejak ialah Paris. Sape la yg tak suka tempat ni. Kalau sape yg tak suka tu KAU GILA HAPE! hehehee. Pantang saya kalau org kutuk Paris ni. Kenapa saya suka Paris? Sebab2nye ialah:

  1. Pemandangan yg cantik,indah,romantik(jgn ingat saya penggatal or what else),aman,tenang.
  2. bila ingat Paris teringat pula kat citer Seindah Sakura tu. Ala yg pelakon dia Fasha Sandha dgn Fahrin Ahmad sebagai pelakon utama tu..hmm. Best citer tu. eh2 ni nak citer pasal paris ke Seindah Sakura ni. ish2.okay,sebab yg seterusnya Jom!
  3. saya suka keindahan bunga Sakura dia!(okay,masih lagi ada kaitan dgn Seindah Sakura tu. grrrr. Ah! Lantakla!)
  4. nak google jap ye! heehee.
.
.
.
.
  

  5.okay dah jumpa! sebab ke-5 ialah tempat2 kat Paris sume besh2! salah      satunya ialah:

Tempat2 yg menarik di Paris:
  1.  Eiffel Tower
  2.  Louvre Museu Arc de Triomphe
  3. Sacré-Coeur (yg ni saya baca kat komik!)
  4.  Champs-Elysées(yg ni pula dalam game and novel)
  5.  Versailles Palace
  6.  Jardin du Luxembourg
  7. Jardin des Tuileries
  8.  Centre Pompidou
  9.  La Défense
  10.  Place de la Concorde
  11. Musée d'Orsay
  12. Panthéon
  13. Pont Neuf
phew! penat juga copy and paste ni! Tunggu la. Kalau saya dah kerja nanti,saya serbu Paris! Serbu Eiffel Tower! Serbu roti Baguette! Serbu Lelaki yang Handsome2(okay,ini hanya dalam mimpi. minah ni ingat ada org paris tertarik kat dia Hape? Nyeh! Boo la Boo!)serbu apa lagi ek? hmmm... Pape je la! ... okay la. sampai sini sajalah saya menaip! nak sambung episode "MIMPI AIRYSHA KE PARIS!" K bye!


                          


                                     
ni la tempat bakal saya jumpa dgn prince charming saya! hewhew! :3




                             
citer  yg selalu saya tgk dengan mak saya. But now,citer ni dah lama Habes dah .saya je ketinggalan nak post      













                 

              ni la Louvre Museum. Betapa gahnya dia berada di situ







dear princess and prince,rajin2 la komen

.

2 comments:

  1. lau dpt g sne sgt best...tringin gak nak pergi~

    ReplyDelete