27.6.12

Nafsu Sabarlah Engkau~~~~



Okay,hari ni saya nak merepek meraban pasal tajuk kat atas tu. First at all,sebelum saya sentuh tajuk atas tu saya nak luah sedikit perasaan x puas hati saya ni. Hade ke patut hari ni ada Spotcheck.Lorh,hari ni dah la saya bawak barangan terlarang(ala cologne baby johnson tu je.) Saya dah NERVOUS TAHAP GABAN dah lepas tu hape lagi. Terus saya ambik "Barangan Terlarang" tu and then masukkan kat dalam poket. Then,saya nampak kawan saya masukkan kat dalam baju! Ting! Idea bernas sudah sampai! Bernas sangat ke? mcm sensored jekkk! Okay, pengaawas sampai! My Heart dah Dup Dap Dup Dap dah ni. Mula2 check beg! Okay. Selamat. Ingatkan dah habes. Rupa2nya belum lagi. Saya nampak ada abang2 pengawas tu Raba  check kat anggota badan lelaki. dari kepala sampai ke kasut! Dah tahap kronik dah ni. Okay, jantung saya dah start berdegup lagi. Ceh! Menyapah Mak Jemah! Then,kakak tu jumpa saya punya cologne. So sad!

Okay baru boleh mula citer pasal tjuk atas tu. Nafsu? Nafsu apa? Nafsu makan la! Mana taknya. Dah nak puasa dah. hehehe. Best tu ada la jugak. Sedih pon ada bab x dapat makan sesuka hati kita! Waaa! Lagi2 musinm panas tahun ni. lagila cepat tergoda kan? lebih2 lagi macam example bwh ni


emmmm yummy....!!!
Colourful
Tasty
Tergoda I! 
Insaf2

Alright then,see you later daa! hehehe Bubbye. Assalamualaikum

p/s:kalau puasa jgn baca post ni tau! Takut nanti batal pulok puasa anda yekkk!!! hehhehe

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment