2.6.12

Dipinggirkan! Sedih woo!

ari ni, makwe abg saya dtg kat rumah .... sepanjang dia ada kat rumah,mak,ayah dan abg (memang aq x kesah kalau  dia x pedulikan aq. HUH!) semua x layan saya...saya sedey. Then,kitorang kuar g shopping. Same like situations at home,they still ignoring me! Cissssssss!(amekaw banyak *S*aq letak)geram sungguh beta! huh! feel like want to run away and take a bus go far far FARRRR away from them!  sampai PARIS pon takpe!(lagi aq suka!wahahaha)masa makan pon sama! mak saya terhegeh2 g kat makwe abg saya! saya sendirian di meja tu....huhuhuhuuhu! so,i decided to silent all the time...feel like to cry! feel ignored! I think I was a stranger in their lives. yeah you know,macam rasa saya ni anak angkat. 'ANGKAT'.. huh! wherever they go, they do not care about me. only a few questions they asked me. the rest, for my brother's girlfriend.on the way home, they laughed with my brother's girlfriend. as usual, I ignored them. I decided to listen to songs. guna HEADPHONE! saya pasang kuat2 biar telinga saya pekak daripada hati saya bengkak dgr ketawa diorang! my face show that i'm happy but my heart crying. tapi saya kawal je la! Sumpah! saya bencikan keadaan ni...so,blog. awakla tempat saya mengadu,membebel dan sebagainya. 










Assalamualaikum. Bye! hati saya masih sedih lagi tau! huhuhuuuh

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment