4.6.12

tiada idea! LOL !

Assalamualaikum! hai u all! *tergedik pulak minah ni* hari ni palin bosan,no idea,no fun and everyrhing NO. Idea! datangla engkau! aq nak penuhkan blog ni! please! *buat muka comel* macam la boleh panggil idea macam tu. tadi  saya selongkar blog plus facebook plus twitter. Then, i found berita pasal kematian seorang gadis yang berdarah kacukan Melayu-Inggeris. sayang wo! She's cute,gorgeous,pretty,pianist and friendly. Then i said What?! betul ke ni? sayangnye! tapi,apakan daya. Tuhan lebih menyayangi dia...sedey pulak saya baca twitter dia. Dkt twitter dia ada post gmbr pasal buku kematian. 7 hari apa ntah.saya  pon x ingat. she have a twitter and also blog! i've read her blog,and blog dia best sangat! pasal kehidupan dia.saya baca kat blog org lain dia meninggal semalam kot! so,marilah kita sedekah kan al-fatihah kepada arwah Yasmin. so,sampai sini sajalah saya menaip. bukan penat or tension but frankly speaking i've no IDEA! sedey nye. sob,sob,sob! bubbye! Assalamualaikum.

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment