26.6.12

Hantu Ko! Grrr



Okay,tadi sekolah buat Hari Kantin. So,mesti la bnyk acara yg dipertandingkan betul tak? hehehee! Mula2 kitorang jalan2 dulu. Pastu bila perut kitorang dah menyanyi lagu Rock Kapak,kitorang g cari gerai makanan la.  Minuman kitorang beli England Milkshake! KO HADE? hehehe. Mentang2 sekarang musim EURO,dia namakan minuman tu England Milkshake.Ceh,pandaii ko ha panggil orang beli kat kedai ko tu. Papepun,saya admit yg kedai diorang laris jugak. Ramai org datang kedai diorang.(termasuk saya and The Geng)hehehe. Sedap! YUMMYLICIOUS! hehehe. Pastu,lepas makan kitorang cari Rumah Hantu. Bila dah jumpa,kitorang beratur la dulu. Dah set baik punya ni,akhirnya batal jugak sebab TERpandang ada orang yg baru keluar dari Rumah Hantu tu baju dgn tudung dia merah. Mati2 kitorfang ingat cat. ada yg cakap India punya tu la. Macam2 la. Pastu x jadi. =( . Pastu gerak gi tempat wayang pulak. Pon x jadi juak! Grrrr. Pastu,patah balik g Rumah Hantu. sampai sana tanya2 la kat kawan saya. dia dah masuk dah. Dia cakap x de pape . okay,semua beratur balik. Masa tunggu tu,Ya Allah sesak betoi! mampuihh saya mcm tu kalau hari2 kena laluinya. Terjerit2 suara kat dalam tu. Nervous betul time tu.heheeheh. Akhirnya,time saya ngan kawan saya. Kitorang masuk 4 org. Masuk je,BAAA! amekaw,hantu tu sergah kitorang dari atas. Hampeh Ko Hantu! Pastu sambung perjalanan. Tiba2 saya terpandang POCONG! TERKEZUT BEROK la saya. saya tarik la baju kawan saya yg ada kat depan saya. All my friends call her MOYANG! Jyeah! That's cool.Ceh! Puji sikit! Kepada kawanku Moyang,aq tau ko akan baca, so Aq minta maaf la. Dah pocong tu buat aq terkejut aq tarik la ko. huh! Terok punya make up pocong tu. Tak Semenggah okay! lepas hantu tu,ada pontianak pulak. Ya Allah. Dia x bergerak. pandang je. was2 jugak la saya nak lepasi Pontianak  versi lelaki . Ya, Lelaki tu pakai topeng je. Nyeh! I x takut tau! I terkejut jekk. hehehehe. pastu,ada ke patut Hantu apa tah nama dia jerit kuat2 kat telinga saya! Hey! Damn you! You want me to deaf, da? heh! Jatuh la asset aq nanti! Dah la jerit,lagi sekali saya TERKEJUT BEROK TAHAP GABAN! Saya dah siap dgn penumbuk dah ni,tapi sabar je la. akhirnya saya ketawa dan jeling kat dia. Mampos ko la hantu! First,saya gelak sebab ada ke hantu pakai cermin mata. Second,sebab perlu ke jerit bagai nak rak hanya untuk takutkan kitorang? Ish2. susah gak jadi hantu ni. Tapi,good job! You make me scared! rasa macam nak terkencing je la! Ko punya pasal la ni hantu! pastu,dah habes cabaran Rumah Hantu. After that,saya ajak kawan saya g teka Teddy Bear! LOL. Swear,they so cute! X tau nak pilih mana. ada pink and brown ! both of them are big and cute and fluffy! jeez! Cute meh! setiap bear tu ada clue. so,tulis je la. After that,ada la sebuah ACCIDENT berlaku. kawan saya tergolek. Pastu Moyang nak tolong. Bangun je dua oarng tu,sekali lagi jatuh. tapi sekarang dua2 jatuh amekaw! Tergelak2 saya dgn kawan saya gelak.Yg paling kelakarnya,kalau org jatuh dpn kita,of course kita nampak kan? sebaliknya kawan sekelas saya yg duduk tu x sedar langsung! Heboh dgn Roti diorang! hhehehe. Then,funny moment dah tamat! Fiuhh! Habes jugak saya menaip. Panjang lebar saya tulis. hehehehe. K bye! Assalamualaikum



                                  


dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment