22.6.12

Didera! Dush!



Didera? Dera dari segi apa? Dari segi fizikal la. Kampeh tol! kena pumping la,naik turun bangku la selama 3 minit, Gile weh! MAMPUIHHH saya mcm ni.tpikan,saya x kesah.(biar betul minah ni.x kesah? jgn percaya)sebab saya x sbr nak tunggu Canteen Day! Yabedabiduuuu...hehehe. saya nak tgk movie dgn kawan2 saya hari tu. sume bising bab nak undi filem yg untuk ditayangkan pada hari kantin tu. Perempuan kelas saya tick kat Men In Black3,Aku Ada Kau Ada dgn Ada Sesuatu Yang Tertinggal. Saya nak tgk Men In Black3! Huh! ada yg nak tgk Hoore! Hoore! la. tpi kesian Engku bab x dapat tgk Snowhite and The Huntsman. hahahaha. Padan muka you. Hari ni x de yg menggembirakan mcm semalam. So bored,kecuali waktu habes bacaan Yassin kelakar. Hampe ko nisah suka-suki tampar aq sebab Kecomelan Teddy Bear yg cikgu promosikan tu. hehehe. childish. okay la. sampai sini sajalah k bye!

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment