6.7.12

Perasan bape saat jap!


rasanya dah berbulan kot saya x post apa2 kat blog ni. Sian,ko blog ye! ada tuan,tapi macam x de tuan!. hehehe. Dulu memang ko pilihan hati aq no satu! But now,Youtube dah abil tempat ko. Apa nak buat dalam tu ada video SUPER JUNIOR! Jyeah! Lepas ni,aq hiaskan ko dengan gambar diorang tau! hehehehe. Bukannya apa,sejak bape minggu ni. Saya leka dgn youtube! Saya bkk youtube bkn nak tgk benda lain tapi  saya menelaah pasal Super Junior! gila betul saya pasal diorang! Ni sume angkara kawan saya tu! Contagious betul la minaci tu! apapun,thanks jgan kat dia. Memang kelakar diorang tu! Seriously! Saya x pernah menipu tau sejak dalam perut mak saya lagi!(okay,aq tgh menipu sekarang ni) So, apalagi! Tinggalkan blog korang dan serbu Youtube sekarang! Jom! (jahat lak aii minah sorang ni! org lain sayang blog dia! Ko,macam hampeh!hehehe) okayla! Sampai sini je lah! Kbye! Assalamualaikum

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment