22.7.12

KO!!! Sabar je la



Saya marah kat sape? Sapekah org paling 'bertuah' tu? Hah! Jawapannya

.
.
.
.
Diri saya sendirila. bape hari yg lepas,saya g hospital. Then,ada la sorang pesakit ni. Dia asyik batuk je memanjang. Then,i laughed at her. How cruel i am. (kejadian tu berlaku sebelum puasa. So,i naughty2 la sikiti. hehehe) Then,(bape banyak then la.)bila sampai je rumah waktu tu malam.Saya rasa x sedap badan. Ouhhohoho. Rasa macam ada yg x kena ni. Tapi saya biarkan je. Waktu nak tido tu,niat puasa dah baca suma dah siap! Saya selesema! Ouh,damn! malam nak puasa jugak la ko dtg. Hampir lemas saya dgn hidung ni! Saya geram! saya EXTRA/DOUBLE kan bantal saya. dah macam gunung Everest je. Barula pernafasan saya lancar. (chewah,dah macam org skit lak minah ni) Bgun je pagi,selalunya saya akan jerit panggil papa i la. Of course! Kalau I dah ada suami,I calling2 my husband name. *dah memang tabiat saya macam tu. bgn je jerit. Lepas saya jerit tu,sepatutnya ayh saya terkejut berok! Alih2 saya yg terkejot berok tahap berok kat borneo tu! What happened with my lovely voice? Ouh no! Dah bertukar macam suara lelaki gentlemen(gentlemen hape ke bendanya! macam banggali ada la! ) So,2 hari berpuasa ni,mak ngan ayh saya ada 2 anak lelaki. spatutnya sorang laki and sorang perempuan. Tapi yg perempuan tu dah hilang! so,gantikan kepada laki. huhuhu. Bila la suara saya yg MERDU ni ada balik. Seksa nak mampus. sakit tekak ni. ish! Okayla,sampai sini jela. baju sekolah,jadual sume saya x gosok dan susun lagi. K bye!


p/s: jgn lupa baca niat puasa! hehehe

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment