7.7.12

Mission accomplished! Fighting!


Yes! Akhirnya siap jugak saya menyumbat gambar super junior kat sidebar! Habes la lepas ni. kompem lambat nak mampuih bila nak masuk blog. Almaklumla,saya ni gayat sikit! Apa yg baru saya jumpa,kompem saya try! dah macam Sotong sumbat dah blog saya ni. Sarat bebenor! apapun,blog saya makin CUTE(perasan kejap =) )dgn gambar Super Junior! hehehehe. U All The Best la! Fighting! hehehe. Ko patut berterima kasih dgn aq tau x blog? aq dah kotakan janjiku dekat kau untuk masukkan gambar mamat2 tu! (bleh ke buat janji dgn blog? pelik2) Dan sekarang! Ko boleh poyo dgn kawan2 ko yg lain.(kawan tu ditujukan kepada blog yg lain) Gambar Super Junior tu! Jangan main2! Sebenarnya saya pelik la. Header blog ni ckp BLOG SI GILA KUCING tapi dah macam lari dari tajuk je,bertukar kepada BLOG SI GILA SUPER JUNIOR. Wah gempak seyh! hehehe. Biar je la. Malas nak mengedit header tu. Membazir je kan ayh saya install Adobe Photoshop. Kalau ayah saya tau saya ckp ni,Kompem dia marah saya. Ngeee,seram nya. Okay la,sampai sini sajalah. k bye! Assalamualaikum(jawab tau bagi yg beragama Islam! )


dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment