15.7.12

Just Dialog! >_~


 Hyep! Selamat petang! Gosh! tomorrow sekolah balik! Ohoohohoho. Indahnya dunia! Keje aq x siap! kasut aq x basuh! Buku aq hilang! Yesh! What a wonderful life! Saya pelik la. Asal saya cakap kat mak saya 


 "aish! bosannya sekolah! balik2 keje sekolah jugak la cikgu bagi! menimbun lak tu!malasnye nak buat!"


 Dan mak saya reply 


 "mak dulu pon cakap macam tu. Tapi bila dah habis skola,kenapa la aku x belajar bersunguh2 dulu."


Fuhh! pedas seyh! Terasa saya! Menusuk ke kalbu terus!ececeh! mak,pandai mak perli orang yek! Tapi, saya stedy jekk! saya x sentuh pon kerja karangan saya tu! nyehnyeh~Sepatutnya sekarang ni saya tgh buat karangan tu! Tapi malas katakan. so,saya bgi alasan kat mak saya


 "Mak. nanti nak guna komputer. Nak cari jenis karangan tau !


then,mak saya reply


 "hmm.okayla. jangan bkk benda lain "


ohohohooho! saya dah gunakan  karangan sebagai tiket untuk guna komputer! huhuhuh. well,memang agak jahat sikit. Tapi saya dah kempunan sangat nak bkk blog ni! hehehe.Okayla sampai sini je la. k bye! Assalamualaikum




dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment