15.7.12

pernah terjadi kat korang?



Selamat petang! Okay,hari ni saya nak cakap pasal tajuk atas tu.Jom!          

    Gambar 1
                       
Ohhohohoooo! Saya pasti! sume mesti pernah alami seperti ayat di atas tu kan? Kalau sape yg pernah alami mesti korang rasa macam nak tumbuk je muka org tu kan? Rasa macam Hampeh betol la bila ada kawan macam tu. burrr! Kalau saya ada bazooka,dah lama saya target kat dia tau! ceh!


  Gambar 2




                             
Yang ni 100% sume orang pernah alami. kalau x pernah alamatnya penipu besar la! Yang ni saya tujukan untuk kawan saya! sampai hati ko wei! Balik dari asrama bukan nak bgtau aq ke hape ke! terus menonong g   rumah kawan karib ko sekarang! Aq tau,aq bkn kawan karib ko,but please  appreciate aq. Sikit pon jadi la! Sabar je la. huhuhu >.< . Ni lagi satu yg saya paling menyampah! Sekarang mmang saya nak lupakan dia,tapi entahlah! Susah! huhuhuhu


Gambar 3


                         
Memang pon! hehehe. Bila gembira,saya enjoy. Bila sedih lagi2 bkk lagu sedih,memang mendayu2.pernah waktu tu saya bkk lagu Sedetik Lebih. X pasal2 saya  melalak x tentu pasal! (macam pelik je ayat aq ni) Korang pernah x alami situasi ni?

Gambar 4


                         
Huk aloh! Gambar ni macam memerli saya je! Hey,aq tau la aq tengah berpura2 yg aq x kesah bila org yg paling aq sayang(kawan perempuan okay!) x layan aq! X yah la memerli aq ! huhuu.! ko memang kejam la perempuan! Hate you! Okay. Stop! X  yah ingat benda tu lagi! kalau kita ingat benda yg menyakitkan hati kita mesti kita nak carut or what else right? so better stop thinking of that ! heheheh. Next picture please!

Gambar 5


                      

hah! ni paling saya suka! nak jaga sangat aty org tu,kita cakap kita okay . padahal hati ni ... heee. Susah nak jelaskan.

Last picture






untuk semua perempuan.  Sape cakap kita x kuat? walaupun luaran kita nampak lemah dan perlu dilindungi,tapi x semestinya dalaman kita lemah jugak! So,boys jangan pandang rendah kat perempuan! Bwekk! hehehe. Kidding! 


Okay la! sampai sini je la! k bye! Assalamualaikum!



dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment