17.8.12

kejamnya zaman sekarang


Okay,hari yang ceria mestila dimulakan dengan perkara yg ceria! betul tak? tadi,saya bkk Facebook,and saya terjumpa la satu gambar ni. Mula2 mood saya Ceria. Pastu mood saya bertukar menjadi sedih bila tgk "Gambar" tu. Kesian benda hidup yg kat dalam "gambar" tu. Zaman dulu dan sekarang sangat berbeza! dalam "gambar" tu, benda tu macam diseksa. badan dia penuh dengan luka. Kurus,comot,yang paling saya sedih kat bahagian kaki dia. kesian dia,dia terpaksa seret kaki dia mana dia nak pergi.  2 bahagian kaki dia macam x berfungsi je. sedih wo! dahla saya ni Pencinta Haiwan terutama haiwan yg bunyi dia " Meow' sini "Meow" sana. memang haiwan feveret saya. Comel je ! heheh. Okay,balik pada topik kita. Pastu,kelaparan. Sana dah la susah nak dapat makanan. Senang citer tgk la sendiri gambar bawah ni :

    

Ngeee! sedih~ sedih~ ! Kejamnaya sape yg buat ni! kucing yang x bersalah pon korang seksa dia! Muka yang innoncent,comel diseksa. Hesy! tapi nasib baik ada yang baik hati tolong rawatkan dia. kurang sikit sedih saya! harap2 dia sembuh ! dan negara tu selamat dari trus diseksa. Amin . K bye!

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment