3.8.12

cepatlah habis -,-


Hah,apa yg cepatnya? thun ni. Dalam bnyk2 tahun yg saya lalui,thun 2012 paling memecahkan rekod. nak tau sebab apa? Jom

  1. x buat kerja sekolah hampir keseluruhan subjek. (menempah maut namanya)
  2. kadang2 TERejek cikgu@kawan bila marah dan gembira ( gila punya budak)
  3. bila cikgu mengajar,Sambil fokus, BERHAYAL! (x pernah aku buat selama ni)
  4. Dulu sume subjek x mengantuk,sekarang 80% mengantuk. Zzz.(terutama Geo,Sc,Psk)
  5. kadang,dalam 1 bulan tu saya beli hampir 5 kali correction tape sebab patah!(sendiri yg patahkan. 1 je kawan yg patahkan)
  6. banyak cakap dri thun sebelumnya (mengalahkan murai)
  7. Tak buat karangan sebanyak 4 tjuk.
Bila cikgu marah je, muka saya:

       
sengih memanjang. Bila cikgu tanya SENGIH dan SENGIH dan terus TERSENGIH

tapi  bila mak marah atau tanya saya,muka saya:

    
Please! Don't mad at me. Stare into my eyes! 

dan mak saya kadang2 percaya kat saya. 


bila kawan saya tanya saya dah siap lom,muka saya:


cool la bro. Cikgu x minta punya. ayat tu saya slalu guna. Tapi,akhirnya cikgu minta buku tu. Lagi satu,dari tadi saya asyik nampak muka kucing ni. bengang lak aii


bila misi berjaya,muka saya:


Heheheeh! Percaya aku lagi. Aku memang ada bakat berlakon. 



Itulah antara sebab2nya. Haa,saya boleh jadi Tokoh Murid kan? tepuk dada,tanya hati. okay,cukuplah untuk hari ni. K bye ! Assalamualaikum


dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment