12.8.12

habis lah!






hohooohoho! mentang2 saya lahir tahun 1996,kat FB sibuk bebenor MENGUPLOAD gambar ni! Brother/Sister,please stop upload this photo for awhile? when i see this photo, i x de mood nak main komputer tau! Hesy! takutnya! Dah la bab KOKURIKULUM(amekaw! aq tulis besaq2! salah eja ke apa ke ada aq kesah? Bwekk!) saya lemah. malas nak masuk!

Antara sebab2nya ialah:
  • kulit akan bertukar menjadi gelap! kalau kulit yg macam coklat2 sikit,lepas ni kalau dah masuk aktiviti kokurikulum,korang boleh daftar untuk jadi warganegara Afrika Selatan tu yek! hehehehe(kidding guys!) Sebab ni,saya terpengaruh oleh kawan saya! 
  • malas nak hadir latihan pada sesi petang! lebih baik blik,layan citer korea! Love You Thousand Time! sedih + kelakar+geram! macam2 lagila!
  • Fokus pelajaran! (macam la aq study sangat! bila mak datang cek tgk aq buat kerja skolah ke,aq buat2 baca bila mak dah kuar, layan novel ! tjuk dia Suami Aku Ustadz! perghh! bestt la) ni baru saya buat ^-^ 
  • tu je la! hehehe tak masuk akalkan? peduli hape kome! buwekk! 
itula antara sebab2nye! hehehe. okayla! sampai sini je la! bye UALLS! (menggedik kejap -_-) Assalamualaikum!

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

1 comment:

  1. saye x nx glap..sye snggup beli 10 botol lotien untuk cukup2 seminggu..0_<

    ReplyDelete