27.5.12

WAAAAA!!!!

waaaa! bape bnyak waaa la! hehehe. x sangka plak ada org sudi follow blog saya ni. 1st follower was my schoolmate. itupun lepas saya paksa dia plus ugut dia untuk follow blog ni...setahu saya saya,blog ni paling merepek meraban sbb penulis dia pun CHILDISH sikit. huhuhuu. pape pun thanks sape yg follow blog ni. jgn risau blog 'merepek merapu dan berbagai lagi' akan trus membebel sehingga korang bosan .huahuahua. thanks again. i really appreciate for who is follow this blog. huhuh. sedey tau kitew.hiwhiw. hehehehe. k bye! see you later. cuti 2 minggu ni saya akan penuhkan blog ni dgn post! sumbat sumbat jgn x sumbat! ~nyehnyeh :3...Memandang kan Engku dah pulang dkt blog ni so, WELCOME TO THIS BLOG AGAIN ENGKU! ni memerli namanya ya. dah ada blog,lupakan blog yg 1 ni. takpe blog,Airysha (bkn nama sebenar. hahaha) ada. airysha akan tetap setia pada blog ni muaaahhhh. lainla engku dah menduakan blog ni. eh2 dah mcm lelaki plak boleh kahwin ramai. huhuhuhu ! k bye! (dah bape kali aq sebut bye ni ek?tapi x chow2 jgak. x patut) saya CHOW dulu! Assalamualaikum. <3


                                                  
                               (mood airysha gara2 ada follower baru! ni baru sikit! )

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment