28.5.12

Holla Molla! merepek je. huhuhu

assalamualaikum! Hello Hello! What up what up! nyehnyehnyeh. saya saja jew!.... sekarang ni,ramai guna bahasa panggilan diri dengan ' I.T.E.W' dan ada jgak yg guna ayt pling singkat nak mampos(sorry kurang ajar cikit. tgh geram ni) saya ni dah la malas nak pikir bila guna ayt2 singkat ni. Tension...Tension...Tension. ITEW tu bolah la,bab sebutan dia comel-lote-omey!amekaw!yg ni ayt singakt gila!ingat org boleh baca ke? Hampeh tol(bkn tol yg tmpat touch&go tu ye!jgn salah faham!)pastu,ada pulak yg guna NOMBOR! Grrrrr, ni la nak guna Colgate ni biar GIGI KUAT MACAM HARIMAU! AURRRR! lepas dah kuat,meh aq gigit2 ko sampai ko tinggal tulang. Kot ye pun nak pendek,agak2 la weh! menderita aq nak baca. nasib x juling mata aq. kalau mata aq juling,aq guling ko dari Gunung Kinabalu tu. biar ko FLY AWAY! Then ko nyanyila  lagu I BELIEVE I CAN FLY! I BELIEVE I CAN TOUCH THE SKY,OOO....OOO... kalau yg touch the sky tu,aq rasa....BEEP....BEEP....BEEPPPP! KEBABOM!  hehehehe. sorry la saya tgh lepaskan marah saya kat kawan saya yg sorang tu...hehehehe..geram tau x dapat kwn camtu. huh! nasib2! pasrah je lah. cuti ni,kawan saya buat reunion. hohoh! x sabar lettew.mesti ada yg melaram bab pakaian. handphone dah mahal2 pastu lak yg limited edition  x kan la bju x mahal. ye dok? hehehe...pape pun melaram2 jugak,aurat tetap ditutup (bg perempuan.dah penulis blog ni perempuan, so bnyk yg berkaitan dgn perempuan.)cukup sampai di sini sajalah(ayt aq lebih kurang mcm lirik lagu sudah cukup sudah. :p bwekk.)saya membebel. penat pulak jari ni menaip dan kesian pulak otak ni saya perah cukup2 untuk kuarkan isi. k bye! Assalamualaikum. sebelum saya sign out blog ni,terimalah sebuah lagu. Muaahh! bye u all! ^-^






dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment