31.5.12

Hampeh betul

tajuk tu pon dah menerangkan bagaimana perasaan saya. MEMBARA!!!ada ke ptut klinik kesihatan datang rumah saya semata2 nak buat suntikan HPV! waktu tu dgn berbaju tidurnya,saya melangkah keluar. saya tipu la kat nurse tu yg saya sakit,tiba2 dtg ayah saya tanya ada apa. Then,nurse tu  pon pot pet pot pet termasukla penipuan saya sekali. ayah saya pon ckp la "X de la . dia x demam. biasa je" saya pon, OMG! mampus aq! ni nak nyanyi lagu Run Devil Run versi melayu punya!. pastu nurse tu pon keluarkan lah barang2 untuk suntikan tu. malu gila! serious saya cakap. saya rasa macam nak mengamuk macam THE HULK je! Cis,berani kamu semua dtg rumah beta! huhuhuhu. tpi apakan daya,takdir x menyebelahi saya. kesian saya. waaa! sebelum dia suntik tu,boleh lak dia cakap"Dik,suntikan kali ni sakit sikit.Sabar ye" WHAT?! Sakit?! serious ke ni nurse? saya pon bajet cool,padahal x cool pon. Bwekk. sekali dia masuk, UMPHH! MAMA MIA! Sakit woo! huhuhu. dia cari saya sampai kat rumah sbb dah 2 kali saya x dtg. sengaja x dtg,ni la padah dia. menyesal x sudah! huh! menyampah! pastu ada ke patut ABANG PALING BERTUAH tu tampar kat lengan saya yg kena suntik! GILA! KEJAM! DEVIL! time tu SABAR JE LA! ngek betul. k la! bye! Assalamualaikum. 

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment