7.4.12

PARIS!!!(airysha)



Bila la agaknya saya boleh g PARIS???? Kota lambang percintaan....jangan ingat saya ni penggatal tau! saya nak g sini(gambar kat atas tu...) sebab pemandangan dye...FULAMAK! Cantik...Menarik....Tertarik,Ko memang debom! ahahahah....Hmmmm. mimpi je la....Ni sume sebab novel 'Cinta Kontrak'la ni. hehehehe...teringatla pulak kat hero dalam novel tu. jejaka kacukan France.terus saya 'jatuh cinta' dengan Paris. <3. Love It...Oh Paris,Je t'aime....hehehehehe.......ckp pasal paris ni kan,saya teringat citer Ratatouille. heheheh. ala yg tikus pandai  masak tuuuu.
                                                     sincerly:
                                                      Airysha      






ni lagi satu gambar eiffel tower.......







                 the one picture i love the most!
                             
 sape ingat tikus yg 'BRiliant' ni??? hehehehe. sorryla,saya ni kaki kartun ckit.x padan dgn umur yg makin tua,tpi nafsu tgj kartun mengalahkan bdk kecik. ada saudara saya pon dah bosan tgk kartun. saya je x... saya ni childish kan? hahahaha. sendiri mau pikirla!. huhuhuhu
   

dear princess and prince,rajin2 la komen

.

No comments:

Post a Comment